رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خواب خوش

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ق.ظ

~


خیالم آشنا با درد هستی


نه می خوردی . نه اینکه می پرستی


زخواب خوش شدم بیدار آندم


چه آسان دیدم از من دل گسستی


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چقد از این فامیلی رسا بدم‌میادا
پاسخ:
سلام . منهم خیلی خوشم نمیاد . ولی مثل زندگی که اجبارا باید تحملش کرد و بدتر از آن باید دوستش هم داشت. این رسا هم ب همن همینگونه چسبیده است . شما به بزرگواری خودتان ببخشائید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی