رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ما را اسیر کرده ای

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ

You don’t have to smoke cigarettes to be fascinated with the free-flowing effect of fumes coming out of someone’s mouth in artistic pictures, like these of Jared Tyler. Smoke has been a great prop for photography and cinema throughout many decades. A tool for cinematographers to set different moods in scenes. Think of the smoke.... http://illusion.scene360.com/art/70277/smoke-photography-jared-tyler/


ما را اسیر کرده ای و دَم نمیزنی


لب بسته ای و چشم ز چشمم نمی کَنی


دیوانه کرده ای تو مرا با سکوت خویش


نی عهد بسته ای تو نه اهل شکستنی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام:)
زیباست شاعره بزرگوار
پاسخ:
سلام به شما و مهرتان ..به دلم گرما میدهد اینهمه مهربانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی