رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شهر دل من

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ب.ظ

ma perle de lune


شهر دل من پر از غم است ای گردون


یک دل ز برای من کم است ای گردون


باید که هزار دل به من میدادی


دریاست نیاز و این نم است ای گردون


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سروده ای که میتونه زبان حال هرکسی باشه...
👏🌹
پاسخ:
درون دلم پر ز غوعاست ..... خوبست که نهانیست وگرنه جهانی به هم میریخت از درد .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی