رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

جان حانان

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۶ ق.ظ




butterflies in her hair


گر نباشم روزگاری ، زار و نالان میشوی


از برای دیدنم شمع فروزان میشوی


لیک اکنون حال و روزم را نمیدانی چرا؟


کاشکی میشدچو جانم جان جانان میشدی


#گیتی_رسائی


  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

بسیار زیبا!!

دلتون شاد!!
پاسخ:
سلام دل شما عزیز هم شاد باشد . از ته دلم دعای مادرانه کردم برایتان
خواهش میکنم.

منظورتون رو دقیق ندونستم چیه متاسفانه
ولی شما از روی جعبه بایگانیتون
مشخصه که چندین ساله وبلاگ نویسی میکنید
اگه از اون موقع این جعبه رو داشتید
و وبتون رو تبلیغ میکردید
مطمئنا الان بیش از ۱۰۰۰تا دنبال کننده داشتید.
همچنین وبتون توی الکسا گوگل بالا میومد و وقتی 
اسم وب شما  توی گوگل سرچ میشد 
وبتون رو توی اولین جستجو میاورد.
وقتی هم وبتون برجسته بشه به هرحال تبلیغات و اینا پیشنهاد میشه
و کسب درآمدی میشه.

در کل منظورم اینه شما که چندین ساله وقت گذاشتین و وبلاگ نویسی میکنید
و اشعار و نوشته هاتون مال خودتونه
حیفه که شناخته نشید توی بیان😊


پاسخ:
بله فرمایش شما درسته . خوبه آدم باید با یک نفر آگاه در ارتباط باشه. من بعلت اینکه سن و سال زیادی دارم بیشتر منظورم از درست کردن وبلاگ که الان سه تا هست (صد البته یکی از وبها که چند سال هم بود توش مطلب گذاشته بودم نمیدونم چطور شد که دیگه نتونستم پیداش کنم .) بهر حال منظورم فقط این بود که نوشته هامو یک جا جمع کنم تا شاید و شاید که البته خیلی دور از ذهن هست دوتا دخترم و دوتا نوه ام بعدها بتونن بخونن ولی انگار بیهوده بود چون اونها هیچ علاقه ای به نوشته های من ندارن . همسرم هم اهل شعر و شاعری نیست البته کتابخوان هست . بهر حال خیلی دنبال بسط و توسعه نبوده ام . خیلی هم به بودنم امیدوار نیستم برام مهم اینه که نوشته هامو یک جائی میگذارم البته از همه آنها هم پی دی اف میگیرم و هم توی هارد اکسترنالم ذخیره میکنم . اینهابیشتر سرگرمی من هست . ضمن اینکه آدم گرفتاری هستم ولی چون خیلی بیخوابی دارم بیشتر شبها که بیخوابم ووقت دارم میام پای کامپیوتر ببخشید سرتان را درد آورد راهنمائیهای شما وقتی کار ساز است که اطلاعات من خوب باشد که متاسفانه اینطور نیست . بهر حال شرمنده ام میکنید اینهمه محبت شما را نمیتوانم جبران کنم . خیلی روشن شد برایم . سعی میکنم تا جائیکه میتونم استفاده کنم اسم وبها یم توی گوگل اگر گیتی رسائی را سرچ کنید هست .حتی یک کانال هم دارم تو اینستا هم هستم خلاصه با همه ی ناتوانی خیلی رو دارم
کاشکی میشد چو جانم جان جانان میشدی.

عالی🌹
پاسخ:
شما خیلی به من لطف دارید من این را به حساب سعادت داشتنم میذارم . و یک سئوال . در رابطه با راهنمائیهایتان آیا من کار دیگری هم باید انجام بدهم یا نه و ضمنا از کجا بفهمم که این کار چه تبعاتی داشته . بسیار خجلم که باعث زحمتتان هستم میبخشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی