رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بلبل مست

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

Forest at dusk in the fog.


ما را ز گذر کردن ایام خبر نیست


در بی خبری حسرت دیدار ندارم


گفتند چرا دل به دل آزار سپاری؟


گفتم به خدا بهتر از او یار ندارم


**********


صدبار ترا گفتم و هر بار شنیدی


صدبار مرا دیدی و انگار ندیدی


امید مرا بین ، که هنوزم که هنوزاست


آن برده ی زارم که به هیچم نخریدی


**********


حالا نه اثر مانده زمن نی خبر از تو


بس خط و نشان آخر هرجام کشیدی


دیوانه"رسا" بود که امید به دل بست


چون بلبل مستی شدی از بام پریدی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام عزیز دل❤مادر هنرمند
این شعر خیلی زیبا و روان بود
دم شما گرم🌹🌹
پاسخ:
سلام به شما عزیز مهربان مادر گیتی. همیشه حضورت دلم را شاد میکند . مرسی یکدنیا
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • خیلی شعر قشنگیه
    پایدار باشید
    پاسخ:
    سلام ممنونم عزیزم . از اینهمه محبت تو . خوسحالم که خوشت آمده و این سعادت منه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی