رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چاره ای نیست

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۴۲ ق.ظ

P Lvbbhbhhhhjjjhjjjjjjjjjjjjhj


شدم آنسان ز بودن زار و دلتنگ


ز یاران و حریفان ِ گرانسنگ


برفته حرمت از این قوم بر باد


زدست دیده و دل هر دو فریاد


نشانم مانده تنها بی نشانی


تو هم دانم که حال من بدانی


دوصد رنگ است و ما بیرنگ ِ بیرنگ


زند دست زمان بر سینه ها چنگ


ز نالیدن فقط جان خسته گردد


درِ امیدواری بسته گردد


جوانان نا امیدو زار و بدحال


چو مرغانی که بشکسته پر وبال


هوس هست و ، نباشد بال پرواز


نفس هست و نباشد ذوق ِآواز


بسان مردگانِ بی سرانجام


زبانها در دهان چسبیده برکام


فقط حسرت به جان خویش دارند


نه راه ِ پس نه راهِ پیش دارند


ببین می سوزم آخر مادراَستم


دلی خونین ولی کوتاه دستم


هزاران زنگ می بینم ،خموشم


چنان چون مردگان بی جنب و جوشم


چو می می جوشم اما چاره ای نیست


بباید صبر . دل چون خاره ای نیست


خدا داند که ارامش ندارم


دگر راهی بجز سازش ندارم


"رسا" مرگ است گویا چاره کار


توانی نیست ، پس خود را میازار


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • مجنونِ لیلی
  • ما را به سخت جانی خود این گمان نبود
    😔
    پاسخ:
    lدنیا ما را سخت جان کرده . او میداند . و ما آزردگان این زندگی هستیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی