رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بیهودگیها

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۵۵ ق.ظ

Male Aethaelci Concept (Gifting of a flower is known as a symbol of love between Aethalci, and white flowers symbolize pure affection from a male to a female)


زبس در سینه دردم را نهفتم


ب غیر خویستن درد م نگفتم


دگر جز خویش همرازی ندارم


ب جز خود من هم آوازی ندارم


چو تنها زادگانِ بی سرانجام


ندارم هیچ امیدی به فرجام


از این بیهودگیها خسته هستم


نمیدانم که هستم یا چه هستم


"رسا را نیست دیگر راه امید


و می لرزم به خود چو شاخه ی بید


#گیتی_ رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام و درود بر مادری زیبا و هنرمند و دردمند...
عرض ارادت داریم خدمت سرکارعالی

پاسخ:
سلام پسرم من کوچیک همه ی شما عزیزانم هستم . ارادتمند هستم و شادمان از اینکه مرا مادر خطاب میکنید . شاد باشید و استوار .
  • مجنونِ لیلی

  • این چه جهانی است کـه نوشیدن می نـاروا سـت!؟
    این چه بهشتی است در آن خوردن گندم خطاست!؟

    راست بگو راست بگو راست
     فردوس برینت کجاست!؟
    پاسخ:
    سلام به شما . خدا میداند فردوس و دوزخ کجاست ما که فقط شنیده ایم . ولی هر روز به عینه داریم تجربه اش میکنید . ولی خوب چه میشود گفت و چه میشود کرد .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی