رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گناه من

چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۱۲ ب.ظ

Rochelle and Raleigh were not terribly different. Both believed in a proper presentation of oneself (raised to be a representation of the family name) but is more like her father in that she wants to actively help those around her. A little more tomboy but still effeminate [ "Both believed in a proper presentation of oneself (raised to be a representation of the family name) but is more like her father in that she wants to actively help those around her. A little more tomboy but still effeminate


مگو با کس . چه آوردی به روزم


چنان اسفند بر آتش فروزم


گناهم بود دلبستن  . وگرنه


زمین بر آسمانت را بدوزم


#گیتی _رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی