رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

پاگیرت شود

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳ ب.ظ


چو دادی دل نباید پس بگیری


وگرنه در غم و حسرت بمیری


ندانی کاسبی با دل حرام است؟


که پا گیرت شود دروقت پیری


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام 


هراران هزار لایک
پاسخ:
سلام و سپاس از حضورتان . خوشحالم که ناقابل از دل بر آمده ام به دلتان نشسته . سعادت منست .
چو دل دادی نباید پس بگیری! 
چقدر زیبا.
اصلا دل دادن، یعنی بدهی که برود. بدهی که پس بگیری، دیگر دل نیست، قلاب است! 
ماهیگری که نیست، بلکه هدف این است که خودمان ماهی باشیم، در دریای عشق..
عکس زیباست. و فوق العاده متناسب متن..
پاسخ:
سلام به شما . میخواستم بگم در دنیای مجازی هم انسان نیاز به همدلی دارد و حتی چه بسیار . اینهمه محبت شما آنچنان به دلم مینشیند که حدی برآن متصور نیست . نوشته هایت که همگی گویای لطف و مهرتان است سعادت من است . منکه حکم مادر بزرگتان را دارم . حضور شما جوانها دلم را گرم میکند یکدنیا سپاس جناب احمد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی