رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خوش آنکه خوابست

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۰۳ ب.ظ

Urban lifestyle photography ideas kenthu collections 16


می سوزم و نیست همزبانی


از دیده ی من جهان خرابست


فریاد شکسته در گلویم


مُردَم به خدا ،خوش آنکه خوابست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

از اهل آوازی هم شنیده ام که گفت، وای از بی همرازی ها، خدا یا!
بله، اینکه یکی مثل این فیلم های بازیگران معروف کمدی، مثل فیلم های شاهرخ خان، بتوانی بروی با او به عرش و بر فرش پادشاهی، سلیمان وار به اوج قله های بیخودی سفر کنی و عالم بیخیالی سیر کنی... به تحقیق که وجود ندارد، احتمالاً.
ولی، گاهی، لحظه ای، آنی، می شود چنین احساسی را تجربه کرد.
فراموش نکنیم که جهانی که در آنیم، بر پایه شادی های قله ای طراحی شده است. اینکه جناب حافظ می فرماید، ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما، عرفانانه گفته.
در حالی که بر شخص پیامبر هم گاهی قبض حاکم بوده. 
بنابراین،
دائم با یار عزیز موافق، در بر، امری است محال. و چه بهتر که باشد. اما شدنی نیست. برای همین بهشت را متصوریم.. و آرزومند.

پاسخ:
زمانه بدی داریم جناب احمدی . درد از سر و کولمان بالا میرود . متاسفانه من نمیتوانم خوشحال باشم . به هرکجا که نظر میکنم بلا بینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی