رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

مُهر تابو

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۱ ب.ظ

اس ام اس و متن تبریک روز کوروش کبیر +عکس مناسبتی روز جهانی کوروش کبیر و زندگی نامه


سر چو بر گردانده ایم


دزدان به ما نارو زدند


روی هر خر مهره ای


نقش دوصد لولو زدند


حال، ما ماندیم و


یک دنیا پر از بیگانگی



چونکه بشکستیم .برما


مُهر بد تابو زدند


#گیتی_رسائی





  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • احساس خوب. این دقیقاً تعریف شادی است.
    شادی، یک مقدار نیست، یک تجربه است. حاصل زندگی، مجموع تجربه‌های احساس‌های خوب است. ولی چون نمی‌شود آن را شمرد یا محاسبه کرد، مانند ثروت و دارایی، که به فرض من چهارصد احساس خوب دارم، نمی‌شود، و در این گنگ بودن انسان را به اشتباه می‌اندازد.
    اما، یک راه ش این است که گشایش فکری و بسط روحی را با نوشتن ثبت کرد. آن زمان، نوشته‌های آدم می‌شود برآورد تقریبی از لحظات خوب آدمی. هرچند می‌تواند خیلی دقیق نباشد.
    از ما،احساس‌های خوب باقی می‌ماند، نه کاغذهای سیاه شده. ولی چون دیگران احساس خوب دل ما را نمی‌بینند، فکر می‌کنیم دارای ما نوشته‌های ماست.
    از حافظ، آن احساس‌های خوب باقی مانده، که حاصل آن را در غزل ها می‌بینیم. وقتی غزل می‌خوانیم، شعر بانو گیتی را می‌خوانیم، آنهایی که از سر گشایش و یافتن است، همراه می‌شویم با آن احساس‌های خوب.
    و چه عالی.
    پاسخ:
    در موارد دیگر فرمایش شما صحیح است . ولی من واقعا کاغذ سیاه میکنم ولی اذعان میکنم که از نظر خودم همان دلایلی را که شما ذکر کردید واقعا در نوشته هایم احساس میکنم . چون فقط و فقط این احساس منست که کاغذ سیاه میکند بدون هیچ ارزشمندی. باز هم سپاس از شما که برایم روشنگرانه کامنت میگذارید
  • حامد احمدی
  • یک دنیا پر از بیگانگی..

    پاسخ:
    سلام به شما

    ممنونم از حضورتون

    بله هرچه به دلم مینشیند با قلم ناتوانم بر صفحه نقش میکنم

    به این ترفندها احساس خوبی میکنم

    هرچند فقط سیاه کاغذی بیش از من نخواهد ماند

    باز هم از شما سپاسگزار هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی