رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نگاه سوزنده

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ق.ظ

. کاش در بزم فروزنده ی تو خنده ی جام شرابی بودم کاش در نیمه شبی درد آلود سستی و مستی خوابی بودم  کاش چون آینه روشن می شد دلم از نقش تو و خنده ی تو صبحگاهان به تنم می لغزید گرمی دست نوازنده ی تو  کاش از شاخه ی سرسبز حیات گل اندوه مرا می چیدی کاش در شعر من ای مایه ی عمر شعله ی راز مرا می دیدی . فروغ فرخزاد . #angel #artist #paint #painter #painting #oilpainting #nice_lady #look #poem #love #lovestory #amazing #nice  #هنر #نقاشی #رنگ_روغن #نگاه #شعر #عشق #بزم #جام #شراب #خواب #اندوه #راز #عمر #آیین


چرا باید نگه سوزنده باشد؟


که دیده عشق آموزنده باشد؟


نبرده لذتی  کس اندرین راه


اگر سر تا به پا بخشنده باشد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی