رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

آسمان پاک

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۳ ق.ظ

insignia mobile #photography kit,  #photography smoke bombs,  best #photography apps for iphone 8 plus,  best how to photography books 2016,  photography printers reviews,  photography wall art for sale,  david maisel photography 94965,  wedding boudoir photography uk,  event photography agency uk,


آسمان پاک، اگر پاک نگاهت باشد


چون شوی پاک خدا پشت و پناهت باشد


دیگران هرچه که هستند تو بر خویش نگر


گر شدی بیخبر از خویش گناهت باشد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی