رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خواب خوش

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۴۱ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام تبریک من بپذیرید به خاطر قلم شیوا که در شعر وداستان دارید شما باید الگو  خانمهایی باشید که هیچ انگیزه ای برای زندگی کردن  ندارند و فقط از درد وغم میگن
 
خیلی هم خوش سلیقه هستید با  اجازه  چند تا از تصاویر شمت را برای وبم کپی کردم حلال کنید خیلی دل نشین بودند
گفتم اطلاع بدم داستان هاتونم سر فرست میخوانم. 
قلمتان جاودان  سلامت وموفق باشید


پاسخ:
سلام به شما و قلم زیبا و دلپسندتان . به وجد آمدم از اینهمه مهربانی . نمیدانم از کدامین مهرتان سخن برانم . تماما مهر بود . صد البته خوشحال میشوم که سلیقه ام مورد توجه شما باشد . هرتصویری را که بردارید بر من منت گذاشته اید. به وبتان خواهم آمد و از این همبستگی لذت خواهم برد . امیدوارم نوشته هایم مورد پسند شما باشد وخوشحال میشوم پس از خواندن نظرتان را بدانم . سپاس از محبتتان


دو باره سلام . عزیزم کامنتهای جدیدت همه در هرزنامه و خصوصی میاد نمیتونم جواب بدم کاش بیای توی وبهای دیگرم شاید بشه با هم ارتباط داشته باشیم من اصلا وبت را پیدا نکردم . ضمنا  من این تصاویر را بیشتر از خود اینترنت و یا ازیک سایت که در ترکیه است پیدا میکنم عاشق تصاویر هستم . کلی یوقت صرف همین کار میکنم وقی شما میگید قشنگه خیلی لذت میبرم . اگر این کامنت به دستتون رسید اسم سایت را برایتان خواهم فرستاد . از اینهمه محبت ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی