رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چنان کردی

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۲۶ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • اگر منظور از دیده نفس کوته نگر و هوسباز باشد، که با دل کاری ندارد. اگر کار دارد، آن دل، دل عاشق پیشه است. بر او ملامت جایز نیست و تا باشد، از این دلهای شعله‌ور از محبت باشد...

    پاسخ:
    کاملا با شما مثل همیشه موافقم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی