رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

قضا هست و بلا هست و دوا نیست

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۰ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام برشما

شعر جالبی است

ولی 

نگاه جالبی به زندگی و اعماق حیات نیست

گاه بلا خودش دوا  است

نگاه های جالب تری درباره «درد و درمان» در سخن شخصیتهای بزرگ هست:

مولوی:

هر کجا دردی ، دوا  آنجا رود

هر کجا پَستی، آب  آنجا رود

 

و یا سخنی دیگر که:

 

بلا برای دوستان است

 

تا آنها را چون گلبرگ گل بسوزد و عطر آن استخراج شود

 

سالم باشید

پاسخ:
با درود به شما

صد البته حرف شما متین است . ولی وقتی انسان درد دارد و دوا ندارد این نوشته را بهتر حس میکند

بله همه دردها بی دوا نیستند ولی نمیشود منکر شد

سپاس از کامنتتان

  • حامد احمدی
  • نگاه علمی که من به آن علاقه دارم، معمولا اینطور است که می‌خواهد برای رویدادهای مشابه، یک فرمول واحد درست کند.

    علم همیشه از این نگاه دوری می‌کند که برای هر پدیده، یک ماجرای واحد بپرورد. این نگاه تشویش فزا است و مسیر حل مسأله را بسیار دشوار خواهد نمود و امید را کاهش می‌دهد.

    اگر بگوییم به تعداد آدمهای عالم درد یکتا وجود دارد که هرکدام ریشه‌ای و سببی دارد، چقدر این نگاه وحشتناک است! یعنی به تعداد آدمهای عالم دستگاه شکنجه وجود دارد که باز کردن هر قفل، با دیگری متفاوت است.

    اما اگر بگوییم به فرض تمام بدبختیها از سر طمع این به فرض، می‌شود رفت برای طمع یک داروی قناعت پیدا کرد، به همه خوراند. این خیلی نگاه دوست‌داشتنی‌تری است.

     

    پاسخ:
    با سپاس از حضورتان . بسیار کامنتهایتان برایم آموزنده است .و بسیار با شما در بیشتر موارد همعقیده هستم و از اینکه در این سن و سال هنوز حرفهای شما جوانان عزیز برایم قابل درک است دلم شاد است . ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی