رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

سبوی شکسته

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • سبوی شکسته

    نباشم گر در این محفل چه غم ،دیوانه ای کمتر

    خوش آنروزی ز خاطرها روم افسانه ای کمتر

    بگو برق بلا خیزی بسوزد خرمن عمرم

    بگرد شمع هستی بی خبر پروانه ای کمتر

    توای تیرقضا صیدی زمن بهتر کجا جویی

    بکنج این قفس مرغ نچیده دانه ای کمتر

    چه خواهد شد نباشد گر چو من مرغ سخنگوئی

    نوائی کم،غمی کم ، ناله مستانه ای کمتر

    زجمع خود برانیدم ، که همدردی نمی بینم

    میان آشنایان جهان بیگانه ای کمتر

    تو ای سقف کبود آسمان بر سر خرابم شو

    پرستویی نهان ، در تیر کوب خانه ای کمتر

    چه حاصل زینهمه شورونوای عاشقی ایدل

    نداری تاب مستی جان من ، پیمانه ای کمتر

    چو مستی بخش گفتاری ندارم دم فرو بستم

    سبو بشکسته ای ، در گوشۀ میخانه ای کمتر

    پاسخ:
    با درود خدمت شما مهربان شاعر. کاش سراینده ی اشعار ارسالی را برایم مینوشتید خیلی زیباست
  • انشا برای تمامی پایه های تحصیلی
  • سلام ایا تبادل لینک انجام می دهید؟در صورت موافقت شما لطفا سایت من رو در پیوند سایتتون قرار دهید تا قرار دادید نظر بدهید تا من هم سایت شما رو در پیوند سایتم بگذارم.

    عنوان:اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

    ادرس:enshas.blog.ir

    باتشکر از شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی