رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مرا بر سر نشانند

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶ ق.ظ

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • هله نومید نباشی که تو را یار برانند

    گرت امروز براند نه که فردات بخوانند

     

    در اگر بر تو ببندد مرو و صبر کن آن جا

    ز پس صبر تو را او به سر صدر نشانند

     

    و اگر بر تو ببندد همه ره‌ها و گذرها

    ره پنهان بنماید که کس آن راه ندانند

     

    نه که قصاب به خنجر چو سر میش ببرد

    نهلد کشته خود را کشد آن گاه کشانند

     

    چو دم میش نماند ز دم خود کندش پر

    تو ببینی دم یزدان به کجا هات رسانند

     

    به مثل گفتم این را و اگر نه کرم او

    نکشد هیچ کسی را و ز کشتن برهانند

    پاسخ:
    با آرزوی سلامتی شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی