رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

اینها همه گفتی

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • چشمه خشکیده‏ی شعر مرا پر آب کنی

    بیت‏های تشنه‏‏‏ و درمانده را سیراب کنی

    برگ های دفترم این روزها پژمرده اند

    لااقل یک برگ را مهمان شعری ناب کنی

    ای تو مهتابی ترین یک لحظه کوتاه نیز

    برکه‏ی شعر مرا آیینه‏ی مهتاب کنی

    در قنوت یک عطش بیدار بودم تا سحر

    نهر عطشان وجودم را پر از سیلاب کنی

    با همان لالایی شیرین که اصغر خواب رفت

    کودک شش ماهه‏ی شعر مرا هم خواب کنی

    دستهای بر زمین افتاده‏ات شد دستگیر

    تشنگان بر زمین افتاده را سیراب کنی

    من که امشب بر تمام بیت هایت در زدم

    با فقط یک قافیه یک قطره فتح الباب کنی

    پاسخ:
    سپاسگزارتان هستم اگر تاخیر در جواب دادن میکنم از کاهلی نیست بسیار گرفتار دوا و دکتر هستم هم خودم و هم همسرم . خوب پیری هست و هزار بدبختی . شما بزرگوارید ولی همیشه نوشته های باارزش ما را میخوانم و قوت قلبی برایم هستید برادرم
  • حامد احمدی
  • خواب کردن مرتبه بالایی است. خوابیدن یعنی فراموش کردن تمام بدیها. 

    اما اگر منظور از خواب کردن، خام کردن باشد، باز هم مرتبه بالایی است. اگر کسی دیگری را خام کند حداقل به او طعم امید فراوان را چشانده. کار کمی نیست.

    پاسخ:
    بله کاملا با شما موافق هستم گاهی ندانستن و در جریان نبود خودش سعادت میخواهد . اینزوهای ما از همان اوان است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی