رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

سرابی بود دنیا

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ب.ظ

نظرات  (۲)

با تشکر و سپاس فراوان خواهر عزیز خودم دست نوشتتون درد نکنه همیشه سالم و موفق در زندگی باشید.من که همیشه ارادتمند شما خواهر عزیزتر از جانم هستم باز هم تشکر......

پاسخ:

 

دوش ، از دل ِ شـــوریده سـراغی نگرفتی
بر سینه ، غمی هشتی و داغی نگرفتی
ای چشـــم و چـراغ ِ شب ِ تاریک ِ فریدون
افتــادم و دستـــم بــــه چراغـــی نگرفتی
پاییـــز ِ دل انگیـــز ِ سبکســایه ، گـذر کرد
بر کـــام ِ دلــم ، گوشــه ی باغی نگرفتی

اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست

من از تو می نویسم و این کیمیا کم نیست

 

تا این غزل شبیه غزل‌های من سرابست

چیزی شبیه عطر حضور شما کم نیست

 

تا تو هستی و غزل هست دیگر ننالم

محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست

 

از تو تا ما سخن عشق همان است غرق آنیم

که در این وصف، زبان دگری گویا نیست

پاسخ:
درود به شما مهربان شاعر

چقدر باید قدر دان شما باشم که با این دقت درست در راستای نوشته هایم شعر برایم میفرستید . چه خوبست دوست و برادری مثل شما همزبان و همفکر داشتند . و اینهمه سهم من از این دنیای مجازیست که بسیار برایم با ارزش است .سپاس از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی