رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

تو نیستی

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۵۹ ب.ظ

نظرات  (۲)

تو نیستی که ببینی چگونه پیچیده است

طنین شعر تو نگاه تو در ترانه‌ی من

 

تو نیستی که ببینی چگونه می‌گردد

نسیم روح تو در باغ بی‌جوانه‌ی من

 

تو نیستی که ببینی چگونه دور از تو

به روی هرچه دراین خانه ست

 

تو نیستی که ببینی دل رمیده‌ی من

به‌جز تو یاد همه چیز را رها کرده است

پاسخ:
معـرفت نیـست در ایــن معرفت آموختگان
ای خوشـــــا دولت دیــدار دل افـــروختگان
دلـــــــم از صحبت ایـن چرب زبانان بگرفت
بعد از این دست من و دامن لب دوختگان
عاقـــبت بر ســـر بازار فـــــریبم بفـــروخت
نـــاجوانــمردی ایـــن عـــاقبت انــدوختگان
شـرمشان باد زهنگــامه رسوایی خویش
این متـــاع شـــرف از وسوسه بفروختگان
یار دیـــرینه چنان خاطرم از کینه بسوخت
که بنــــــــالید به حالـــم دل کین توختگان
خوش بخندیــد رفیقان که درین صبح مراد
کهنـــه شد قصه ما تا به سحر سوختگان
  • حامد احمدی
  • می‌گوید تمام سختی ها برای گذر از جهان از یک چیز ناشی می‌شود. از من. وقتی بفهمیم که من وجود ندارد و ما اساسا نیستی هستیم،مثل یک خیال که مانند حبابی در یک آن از ذهن طبیعت گذشته... دیگر چه جای دلبستگی و ترس.

    چاره این است که انسان واقعاً نگاه کند از چه ساخته شده،اصلا کیست، واقعا اگر نیک نظر کنیم، بی خویشتن می‌شویم و این رها شدن از خود، و فهم ناچیزی خودمان،چه ثمرات خوبی دارد برای زندگی این جهانی. تا بماند،آن جهانی.

    پاسخ:
    با درودی فراوان

    من نمیدونم تونستم حرف دلم رو تو این نوشته برسونم یا نه  راستش میخواستم بگم من به جائی رسیدم که وقتی تو آینه خودم رو در این سن و سال میبینم احساس میکنم نیستم اینکه در آینه هست یادمانی از منست . ممنونم از شما که از زاویه دیگری هم نگاه کردید . نوشته های شما برایم بسیار روشنگر است . خوشحالم از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی