رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

عادتت بود

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۰۸ ب.ظ

نظرات  (۲)

عادتت بود که تکرار کنی بودن را

از سرت زشتی این عادت ناباب افتاد

دستِ ویرانگر تو عادت چرخیدن داشت

عادتت را به غلط چرخه ایمان خواندی

کاشکی هرگزنبودم ، کاش احساسی نبود

تا نگویم این غزل ها را برای هیچکس

با که من قابل قلاده نبودم هرگز

یا سگ کوی تو محتاج به قلاده نبود

پاسخ:
و گاه این عادت چقدر انسان را پابند میکند و اصولا مثل اینکه چیز خوبی نیست
  • دیانا موسوی
  • سلام عالی بود به سایت منم سری بزن

    پاسخ:
    درود به شما دیانا جانم . عزیزم من سنم بسیار بالاست مثل مادر بزرگ شما هستم به وبتان آمدم متاسفانه برای من دیگر خیلی دیر است ولی برایتان آرزوی بهترینها را دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی