رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

به دردت خو گرفتم

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۳ ب.ظ

نظرات  (۲)

با من مکن غریبی من با تو خو گرفتم

از روی هر رقیبی چندست رو گرفتم

 

نزدیکتر بیا تا عاشق سوم دوباره

دیگر مرو ز پیشم من با تو خو گرفتم

 

وقتی که در احساس تو پهلو گرفتم

با هر چه دارد چشمهایت خو گرفتم

 

شاید از این پس در میان شعرهایم

پهلو به پهلو به دردت خو گرفتم

پاسخ:
با دردودی فراوان و آرزوی سلامتی در این روزهای بحرانی

گم شد جوانیم همه در آرزوی عشق
اما رهی نیافتم آخر به کوی عشق
از حجب و از غرور دل خرده‌سنج من
شد بهره‌ور ز عشق ولی ز آرزوی عشق

 ژاله قائم‌مقامی
  • علیرضا همتی فارسانی
  • سلام 

     

    عرض ارادت

     

    زیبا بود دستمریزاد

    پاسخ:
    درود بر شما عزیز مهربان .. سرافرازم نمودید و سپاسگزارتان هستم

    خوشحالم که به دلتان گویا نشسته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی