رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

حرف دلم را میزنم

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸ ب.ظ

نظرات  (۲)

من عاشق سکوتم و کم حرف دلم را میزنم

هر وقت دل شکسته ترم حرف دلم را میزنم

از تو شنیده ام که حریم خداست دلم

با تو از آستان حرم حرف دلم را میزنم

مثل فروغ دلخوش یک شام تیره ام

وقتی که از نهایت غم حرف دلم را میزنم

من عاشق سکوتم و رنجی همیشگی

با لهجه ی سیاه قلم حرف دلم را میزنم

دریا تویی و رود منم؛ رود رهگذر

یک روز می رسیم به هم حرف دلم را میزنم

آن وقت در کنار تو آرام می شوم

آن وقت با زبان دلم حرف دلم را میزنم

این نامه چند خط غم هر روزه ی من است

من شاعرم به لحن قلم حرف دلم را میزنم

پاسخ:
بادتان باشد که انسان برده محبت است . دل ما آدمها به کلامی میرود و به ناملایمی میدرد

ای داد ! چهــــر عمـــر غبـــار ِ زمــــان گرفت
خــورشیــد ِ عشــق تیرگــی ِ جاودان گرفت
مـــوی ِ سپیــــد پرچــم ِ تسلیــم بـرکـشیــد
دیــدار ِ مـــرگ ، تیـــر ِ ستیــز از کمان گرفت
دست ِ فســوس ، بر ســر ِ امــواج ِ خاطرات
بس عشق های ِ مرده که از هر کران گرفت
ایمـان شکســت و زین قفس تیره مرغ بخت
شـــادان گشــود بــال و ره ِ آشیـــان گـرفت
پای ِ امیــــد ، پیشــــرو ِ کـــــاروان ِ عــمــــر
آزرده شـــد ز راه و دل از کــــاروان گرفت ...
  • حامد احمدی
  • چقدر بوی جوانی می‌دهد این سری شعرها.

    یک التهاب ناب خاطره ساز و عاشق لطیف و پاک نوجوانی.

    دلت چیزی را می‌خواهد، نمی‌گویی،نه از سر غرور،بلکه از سر حیا و ملاحظه کاری. مخفی شدن در پشت دیوار،مخفی شدن در پشت کلام... اما گاهی حرفی و اشاره ای و نگاهی،تا دل اندکی آرام بگیرد.

    دل باید بی تاب باشد. نه حتما در حد این اشعار که یک کشش جوشان را روایت می‌کند، یک دهم این هم کافی است، باید دل ما انسان زنده است، برود،بچرخد،دوری بزند.. با وجود خودش بازی کند، وگرنه، بدانیم که دل اسیر شده. دل اسیر، صاحب ش را در نمی‌کند برای نشاط، برای بازیگوشی،برای نفس کشیدن.

    پاسخ:
    شاید باورش برای شما سخت باشد که در سن و سالی که من هستم اینگونه قلم میزنم . ولی از شما میخواهم که باور کنید این نوشته ها از اعماق دلم می آید . گاهی هیچ اغراقی در آن نیست . خوشحالم که تقصیر های زیبائی میکنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی