رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ندیدم عنایتی

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۲۰ ب.ظ

نظرات  (۴)

  • حامد احمدی
  • دست‌های برآمده به دعا.. و آتش گرفته.

    احتمال ش هست.

     

    پاسخ:
    با سپاس از شما مهربان شاعر

    بله ماهم کلی به این امید بودیم ولی..........

    بدیار عشق تو مانده ام زکسی ندیده ام عنـــــــایتی

    به غریبیم نظری فکن که تو پادشــــــاه ولایتی

    گنهی بود مگر ای صنم که ز سر عشق تودم زنم

    فهجـــــر تنی و قتلتنی و اخذتنــــی بجنــــــایتی

    شده راه طاقت و صبر طی بکشم فراق تو تا بکی

    همه بند بند مرا چونی بود از غم تو حکــــــایتی

    عجزالعقول لدرکه هلـــــــــک النفوس لوهمـــــه

    به کمال تو که برد رهی نبود بجز تو نهـــــــایتی

    چو صبا برت گذر آورد ز بلا کشان خبر آورد

    برخ زرد و چشم ترآورد چه شود کنی تو عنــایتی

    قدمی نهی تو به بسترم سحری ز فیض خود ازکرم

    به هوای قرب تو بر پرم به دو بال دهم بجناحتی

    برهانیم چو از این مکان بکشانیم سوی لامکان

    گذرم ز جان و جهانیان که تو جان و جانده خلقتی

    پاسخ:
    با عرض ارادت خدمت شما مهربان برادرم

    چـون در شب ِ سـرد و تیره بارد

    آن ابــــر ســـیه ز آســـــمان ها

    در گوش ِ دلم ، چه دلکش افتد

    آهـــنگ ِ خــروش ِ ناودان ها!...

    سلام و درود

     

    دلنشین بود

    پاسخ:
    با سپاس از شما

    خوشحالم کردید

    امیدوارم لایق مهرتان باشم
  • علیرضا همتی فارسانی
  • مرحبا بانو

    پاسخ:
    درود بر شما و قلمتان که دلم شاد شد

    ای اینکه مهمان احساسم بودید یکدنیا شادمان هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی