رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بازنده

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۵۲ ب.ظ

نظرات  (۲)

شده آشوب دلم امشب و نالان هستم

 غم و غصه شده بیدار و تو هم همدستم

 

دیدی ای دل دیدی آن مهرخ را

بیش از این من نظر جور و جفایش هستم

 

دیدی ای دل عاقبت شد بت پرست

اینکه میگفت کنارت هستم

 

رفت و شد بی خبر از حال دلم وای به من

با همه جور جفا باز به یادش هستم

پاسخ:
نمیدونم چرا غمهای جهان تمام شدنی نیست

چه شد که از همه جا بوی درد می آید

زهرکه میشنوم آه سرد می آید
  • علیرضا همتی فارسانی
  • سلام

     

    چقدر زیبا اما غم انگیز

    پاسخ:
    با سپاس از شما

    من تمام نوشته هایم را که دوستان از راه لطف شعر می انگارند همه و همه از ته دلم نشات میگیرد . شعر نیست حرف دلم است . یک حقیقت از یک احساس

    خوشحالم که به دلتان نشسته

    جای تشکر فراوان دارد محبت شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی