رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

غمی نیست

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۱۹ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چون در دل من یاد تو هست غمی نیست

چون شور و نوای تو در خاطرم من هست غمی نیست

چون بوی تو از نرگس سرمست بود غمی نیست

چون روی تو یاد آور مهسای سما است غمی نیست

چون مهر تو به کنج تا به بد هست غمی نیست

چون میگذرد این غم و هجران و رسد باز وصلت غمی نیست

پاسخ:
با سپاس از شما دیرینه همراه

مگر میشود در این دنیای بی مروت غمی نداشت ؟ منکه باور ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی