رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بی صدا شدیم

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۳۸ ق.ظ

نظرات  (۱)

اشک و آهم نکند در دل سنگش اثری

گریه ی بی اثر و ناله ی سردی دارم

 

بی تفاوت نظر انداخت به سویم یعنی

که ز کویش پس از این ناله ی سردی دارم

 

سکوت کن که فقط دست ها به حرف بی صدا شدیم

که از زبان غریبان آشنا بی صدا شدیم

پاسخ:
با درود به شما . ببخشید که دیر دیر پاسخ میدم من هرروز به نت نمیام خیلی گرفتارم معمولا یک روز چند پست برای روزهای بعد میگذارم شرمنده از اینکه نمیتوانم هر روز پاسخ مهر و لطف شما را بدهم مرا می بخشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی