رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نگهم بارانیست

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۳۳ ق.ظ

نظرات  (۲)

زندگی بی تو همان مردگی طولانیست

نور تو در همه جا هست ولی پنهانیست

میچکد خون دل از زخم قدیمی فراق

ظاهرا باز هوای جگرم بارانیست

اینهمه اشک چرا چشم مرا پاک نکرد

چه کسی گفته طهارت به همین آسانیست

اصلا انگار نباید که تو را دید ولی

جمعه ها وقت ملاقات من زندانیست

آخر عاقبتم با تو بخیر است بخیر

ترسم از اول راه وهوسی شیطانیست

اولین بار مرا در عرفاتت بپذیر

مهزیار تو شدن کار دل روحانیست

من به دنبال همان خیمه سبزت هستم

جان عباس(ع) مگویی که برایم جا نیست

پاسخ:
انسانها معمولا ما را تشویق می کنند که به بهای از دست دادن کنجکاوی، احتیاط را بر گزینیم و به قیمت از دست دادن ماجراجویی ، به امنیت متوسل شویم، از مجهولات بپرهیزیم و پا به وادی ناشناخته ها نگذاریم. ولی به این حقیقت توجه کنیم که زندگی که در آن لذت کشف کردن نباشد، حتما طعمی امتحان شده دارد و تکراریست...بروید و عالمهای ناشناخته را در وادی علم، هنر و موسیقی کشف کنید و لذت ببرید

سلام.

قسمت دوم داستان کوتاه طنز ماجراهای قرنطینه در ایام کورونایی رو تو وبلاگم منتشر کردم. 

خوشحال میشم سری بزنید و مطالعه کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی