رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

روزگار کرونائی

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۳۵ ب.ظ

نظرات  (۱)

اکنون در عصر «کرونا» به سر می بریم می توان گفت سرآمد دردهای روزگار ماست عصر عصر کروناست و همه ما به عنوان انسان در مقابله با این بیماری ناشناخته سهمی داریم باشد که خداوند متعال در این روز لَختى خوشبختی به هر خانه روانه کند

بلایی می‌کند تهدید نه ایران جهانی را

خِرَد فرموده در خانه بمان در خانه می‌مانیم

پاسخ:
ما هم مثل شما دست به دعا هستیم ..راستی در چه دورانی زندگی میکنیم . هزار رنگ دیدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی