رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

استخاره کن

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ق.ظ

نظرات  (۱)

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم

بهار توبه شکن می‌رسد چه استخاره کنم

سخن درست بگویم نمی‌توانم دید

که می خورند حریفان و من نظاره کنم

گدای میکده‌ام لیک وقت مستی بین

که ناز بر فلک و حکم بر ستاره کنم

 

سلام خواهرم خوبید سلامتی شکر خدا تندرست باشید انشاالله دلنوشته استخاره کن بسیار زیبا بود لذت بردم دست گلتون درد نکنه زنده باشید و موفق 

پاسخ:
این روزبها دیگر آدم بخودش فکر نمیکند خصوصا من که سنی دارم . مرگ برای من یک امر ضروری هست دلم به حال جوانها میسوزد بخدا خون میخورم . وای که در چه زمانه ی بدی زندگی میکنیم . کاش نمیدانستیم و نمی فهمیدیم . و ضمنا خدا را شکر  که بیشتر از این نمیدانیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی