رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دوری مکن

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۷ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • عاشقت هستم مرا دیوانه تر دوری مکن

    من خرابم خواهشا ویرانه تر دوری مکن

     

    دور تو میگردم و در تاب و تب اما مرا

    در میان شمع خود پروانه تر دوری مکن

     

    من خراب و مست این میخانه ام با باده ات

    حال این دیوانه را مستانه تر دوری مکن

     

    هر چه دورم می کنی مردانه عاشق می شوم

    حال من را اینچنین مردانه تر دوری مکن

     

    سلام خواهرم دلنوشته دوری مکن بسیار زیبا بود لذت بردم سالم باشید و موفق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی