رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بازار وفا

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲ ب.ظ

نظرات  (۳)

  • abdolnabi solimani
  • سلام خواهرم امیدوارم حالتون خوب خوب باشد خواهرم شاعر میگه

     

    زندگی چیست خون دل خوردن است

    گهی رنج و گهی مردت است

    پاسخ:
    درست گفته شاعر . احتمالا اون شاعر این روزهای درد آور ما را ندیده بود اگر دیده بدود که بدتر از این را میسرود من با مردن مردن میام و این وبها را سر میزنم چکنم دوستشان دارم . اگر روزی نیامدم بدانید که دیگر نیستم . بهر حال برای شما آرزوی سلامتی دارم برادر خوبم
  • abdolnabi solimani
  • سلام خواهر خوب خودم خدا بد نده انشاالله که خوب میشید سلامتتون را از خداوند می خواهم که به زودی سلامتتون را بدست بیاورید.

    پاسخ:
    شما برادر عزیز من هستید . والله خیلی هم به این دنیا نچسبیده ام . دنیای بدیست و حال من از دنیا بدتر.جان میکنم این چه زندگانیست
  • abdolnabi solimani
  • عاشق از کالای دل کم گو سخن در عصر ما

    گوئیا بازار وفا اندر کساد افتاده است

    ایدل از رای تباه مسلک عاشق کشان

    عاقبت دیدیم که دنیا در فساد افداده است

    راضی شوم به قیمت دل خاک اگر دهند

    ز اندیشه کسادی بازار وفا است

    بازار وفا از تو خراب است و کساد است

    بازار وفا چه باشد دل بازار کساد است

     

    سلام خواهرم دلنوشته بازار وفا بسیار زیبا بود بازم مثله همیشه لذت بردم ممنونم دست گلتون درد نکنه موفق باشید.

    پاسخ:
    برادر خوبم / بیمارم بسیار سخت . حال خوشی ندارم . دعای شما برادرم را نیاز دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی