رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دستهای مادر

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶ ب.ظ

نظرات  (۳)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد دستهای مادر بسیار لذت بخش بود موفق باشید

     

    در نوازش بهتر از دستای مادر نیست هیچ

    سجده گاهی در جهان با او برابر هیچ نیست

     

    روح مادر جلوه ی زیبایی روح خداست

    جان انسان است مادر رو فراتر هیچ نیست

     

    عشق را از سینه های مادران باید خرید

    آنچه زیباییست از نامش فزونتر هیچ نیست

    پاسخ:
    شرمنده ات هستم مرا ببخش برادر خوبم
  • کریمه کریمی
  • 😢😢😢

    پاسخ:
    سپاس از حضور شما مهربان

    این حکایت غربی نیست و تو جامعه امروزی ما به شدت چنین زندگی هایی ملموسه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی