رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

رفتم از خویش

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد رفتم از خویش بسیار عالی بود دستتون درد نکنه موفق باشید

     

    رفتم از خویش و به دنیا خبرم بر می گشت

    یاد تنها شدن و درد سرم بر می گشت

     

    هر دم از باغِ بلا بر دلِ بیچاره ی من

    نوبری تازه تر از تازه ترم بر می گشت

    پاسخ:
    سلام به شما مهربان برادرم . مرا ببخش حال خوشی ندارم هنوز از دردی که عارض شده بود خلاص نشدم خوب سن و سال است دیگر وقتی بلائی نازل میشود به راحتی دست از سر انسان بر نمیدارد هفته ای یکبار میام به وب هفت تا پست میذارم و میرم هر روز قادر نیستم ببخش اگر دیر جواب اینهمه محبتت را میدهم میدانم بسیار بزرگواری . همیشه حضورت دلم را گرم میکند احساس میکنم کسی هست که مثل یک برادر خوب به خواهرش نظر لطف دارد . برای خودت و خانواده آرزوی سلامتی دارم امیدوارم باشی سر زنده و شاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی