رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

حریم عشق

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۸ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • انسان دارای سه‌ مقام ادراک و شناخت است احساسات که عالم خیالات جزیی است عقل و توانایی‌های استدلالی که مفاهیم کلی را درک می‌کند و حریم عشق و عاطفه که مقامی است فوق ‌عقل و در دسترس همگان نیست و ابعادی از حقایق را می‌یابد که در دسترس عقل نیست

     

    حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است

    کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

     

    دل در حریم عشقت عمریست خانه دارد

    در این خزان سرکش شور جوانه دارد

     

    به نام عشق پاکی،ماگنه کردیم

    حـریم عشق نابی را تبـه کـردیـم

     

    در حریم عشق من دلسوخته را راهی نیست

    ماهتر از تو در این کاهکشان ماهی نیست

    پاسخ:
    سلام به بهترین برادر دنیای مجازی مادر بزرگ .. حام هنوز خوش نیست گویا دارم با اجل گرگن بهوا بازی میکنم معلوم نیست کی به دامش بیفتم . کم میام به نت . ولی دلم به بودن کنار شما و کلامی از شما مهربان خوش است . ممنونم فراموشم نمیکنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی