رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

عادلان خفته اند

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۳ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • زینب بیداد
  • با سلام و درود بر شما سرکار خانم رسائی

    توی پروفایلتون نوشته اید شاعر نیستید!

    به نظرم خیلی اغراق کردید!

    من اشعار و نوشته هاتون رو خوندم

    خیلی عالی و دلنشین بودن

    منم هرزگاهی شعر و داستان می نویسم ولی به خوبی شما نیستم!

    اگر اجازه بدید نوشته های وبلاگ شما رو توی یکی از سایتهام منتشر کنم

    به نام خودتون و با لینک به وبلاگ خودتون

    اونجا هم می شه نوشته هاتون رو موندگار کرد

    می تونید همونجا هم نوشته هاتون رو مدیریت کنید

    چون پنل کاربری داره

    cloob24.com

    اگر اجازه بدید منتشر کنم

    چون از نوشته هاتون خیلی خوشم اومد

    با تشکر

    موفق باشید

    پاسخ:
    با درود فراوان خدمت شما . ممنونم که مرا مورد لطف  قرار دادید . برایتان آرزوی موفقیت در زمینه ای که فعالبت میکنید را دارم
    بله همانطور که عرض کردم و اغراق هم نیست من نه شاعرم و نه ادعائی دارم نوشته هایم فقط و فقط از احساسم سرچشمه میگیرد . خوشحالم که شما به من افتخار حضور دادید . و خوشحال میشوم که مطالبم را در سایت معتبرتان بگذارید . صد البته که قدر دان لطف شما هستم . فقط اگر من باید مراحلی را طی بکنم تذگر دهید در حد توانم انجام خواهم داد ولی بعلت اینکه خیلی به فضای اینترنت وارد نیستم  شاید از عهده این کار بر نیایم که باعث شرمساری خواهد شد
     با یکدنیا سپاس از شما مهربان
    با درودی دو باره خدمت شما عزیزم . من مدتها قسمت نظرات را بسته بودم بعلت اینکه مزاحم ناجوری داشتم امروز اتقافی باز شد شرمنده شما شدم . اگر لطف کنید دوباره با من تماس بگیرید متشکر میشوم من نتوانستم خدمت شما برسم . باز هم عذرخواهی میکنم منتظرتان هستم
    ایمیل من هست .  اگر موفق به ارتباط من در وبم نشدید به این طریق هم میشود با من تماس داشته باشید . خوشحالم میکنید    grasaii@yahoo.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی