رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دلم درد دارد

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام گیتی خانم دست شما درد نکنه دلنوشته ها بسیار عالی بودند مرسی عزیزم

پاسخ:
از اینکه به دیدن نقشی از احساساتم می آئید یکدنیا ممنونم . محبتتان به من وصف ناشدنیست
  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد دلم درد دارد زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    این که بستی و شکستی آن عهد پیمان درد دارد دلم

    این که هستی در پی تحلیل و برهان درد دارد دلم

     

    فکر کردم مرهمی بر زخم هایم می گذاری

    این که پاشیدی نمک را لای زخمان درد دارد دلم

     

    بر سر این سفره بودم لقمه ای نان و نمک بود

    این که خوردی و شکستی این نمکدان درد دارد دلم

     

    نیش عقرب گر خوری از طبع ذات است

    این که خنحر میخوریم از دوسداران درد دارد دلم

     

    درد ما را نیست درمان نیست پایان الغیات

    این که تو هستی طبیب و خط درمان درد دارد دلم

    پاسخ:
    خدمت برادر خوبم که همیشه و همیشه مرا مورد لطف خودش قرار میدهد سلام عرض میکنم

    برای شما مهربان از خداوند یکدنیا سلامتی و سعادت و موفقیت و آرامش آرزو دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی