رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بعشق تو سوگند

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

تا پای جان به عشق تو سوگند می خورم من عاشقانه پای قرارم که مانده ام دار و ندار و بود و نبودم که رفته است دیوانه وار پای نگارم که مانده ام

پاسخ:
الهه جان چقدر زیبا . ممنونم از لطف و انتخاب زیبایت .
  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد بعشق تو سوگند زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    چه کسی داد به عشق تو سوگند مرا

    که چنین کرده به سوگنده تو پابند مرا

    به عشق تو سوگند به پیمانه و پیمان تو سوگند

    به عشق تو سوگند به بیماری و درمان تو سوگند

    به عشق تو سوگند به گیرایی ابروی کمانت

    به عشق تو سوگند به رویایی چشمان تو سوگند

    به عشق تو سوگند به آن واهمه ی تلخ جدایی

    به عشق تو سوگند به تنهایی و هجران تو سوگند

    به عشق تو سوگند به سوگند تو در لحظه دیدار

    در دامن خود آر به دامان تو سوگند به عشق تو سوگند

    یاقوت لب لعل تو سوگند به عشق تو سوگند

    به هر ذره ای از جان تو سوگند به عشق تو سوگند

    به رسوایی این دل که بر آشفت

    با دیدن چشمان هراسان تو سوگند

    پاسخ:
    چقدر حوابیه زیبائی . و انتخاب نابی . سرافرازم میکنید

    شکوه آرزو را
    بازگو کن
    ندار از هیچ کس باکی ،هراسی
    به هر چیزی نمیخواهی
    بگو نه
    اگر راه رهایی زیر سنگ است
    تمام کوه ها را زیرو رو کن
    وگر بشکست جام آرزویت
    تلاطمهای دریا را
    سبو کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی