رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بَست ِ غم

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۶ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد بَست ِ غم زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    ای که به عشقت اسیر، خیلِ بنی‌آدم‌اند

    سوختگان بست غم با غم دل خُرّم‌اند

     

    هر که بست غم را خرید، عشرت عالَم فروخت

    باخبرانِ بست غم بی‌خبر از عالَم‌اند

     

    چون به جهان خُرّمی، جز بست غم روی تو نیست

    باده‌کشان بست غم مست شراب غم‌اند

     

    چه مبارک است این بست غم که تو در دلم نهادی

    به بست غم که هرگز این غم ندهم به هیچ شادی

    پاسخ:
    سپاسگزار مهر برادریتان هستم . خدا شما را از بلا دور بدارد . و پشت و پناهتان باشد. آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی