رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بی عشق. بودنها محال است

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد بی عشق. بودنها محال است زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

     

    افسوس که دل را به تو دادن محال است

    درگیر شدن با تو محال است محال است

    هر روز به فکرت برسد یا نرسد تو

    تک زنگ بزنی خواب برفتن محال است

    آرام دلم دل دگر اندر قفست نیست

    پرواز بدون پر بالت محال است

    یادم نرود کان روزکه پر بالم بدادی

    گفتم عزیزم دلتنگ شدن با تو محال است

    گفتی که دگر با تو نمانم نمانم

    گفتم که بدان دل به تو دادن محال است

    رفتی و دگ کس نماند به کنارم

    خوشحال شدن بی تو محال است

    وقتی به دل و جان سپردم که بدانند

    عاشق شدن بی تو محال است

    دل رو به سویم کرد و می گفت

    ای عاشق شوریده به سر دیگر محال است

    گفتم که بدان دل به دلم نیست

    گفتی که دل به تو دادن محال است

    پاسخ:
    با عرض سلام بخدا شرمنده شما میشوم خود را موظف به پاسخگوئی میدانم ولی آنقدر از نظر روحی بهم ریخته ام که حال خودم را نمیدانم . برادر خوب حضورتان به من دلگرمی میدهد ولی حس میکنم مزاحمتان هستم . خواهش میگنم خودتان را ملزم به اینهمه زحمت ندانید . امیدوارم همیشه دلتان گرم و تنتان سالم و خانواده تان در کمال تندستی باشند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی