رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

همه در قفسیم

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد همه در قفسیم زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

     

    ما گرفتار هوا و هوسیم

    همه خو کرده به دام و قفسیم

    من و تو پرنده های نفسیم

    چه کنیم اسیر درد قفسیم

    روزگاری است که زنــدانی دام هوسیم

    گربه ظـــاهر همـه آزاد ولی در قفسیم

    پاسخ:
    با سلامی گرم به شما و خانواده عزیزتان

    سپاس از اینهمه مهربانی

    یک روز رسد غمی به اندازه کوه

    یک روز رسد نشاط اندازه دشت
    ا
    فسانه زندگی چنین است گلم

    در سایه کوه باید از دشت گذشت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی