رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چه میشد

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد چه میشد زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

     

    چه میشد زندگی را می تکاند

    غصه و غم های آن را می ستاند

    چه میشد خستگی را می درید

    کودک شادی دل قد می کشید

    چه میشد هر سخن معنا داشت

    رنگ حرف آدمی دانا داشت

    چه میشد شرب جنت نوشید

    جامه های پاک آن را پوشید

    چه میشد این بشر رنگین نبود

    گوشه دل ها دکر سنگین نبود

    چه میشد اشکمان جاری نبود

    خنده ای از عمق دل کاری نبود

    پاسخ:
    گل باش که همنشین عطّار شوی

    زان پیش که همدم خس و خار شوی

    زحمت متراش و جمله رحمت باش

    پل بای بجای آنکه دیوار شوی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی