رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

درد دارد

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۰ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد درد دارد زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

     

    یک عمر در حسرت بمانی درد دارد

    از هر طرف آنرا بخوانی درد دارد

    شاید اگر عاشق شوی روزی ، بفهمی

    از یار ، این حد سرگرانی درد دارد

    این قحطی خنده که در جان پا گرفته

    شب گریه های جاودانی درد دارد

    هر شب کنار غصه ها باشی و حتی

    یک شب ، کنار او نمانی درد دارد

    یک روز ، ناغافل ببینی بهترینت

    با دشمنت کرده تبانی درد دارد

    او که برای تو دلش از سنگ خاراست

    عاشق شده ...! این را بدانی درد دارد

    با این همه عشق و جنون یک شب ببینی

    چیزی نمانده از جوانی درد دارد

    پاسخ:
    با عرض سلام و آرزوی سلامتی شما برادر خوبم

    خواهی که کسی شوی زهستی کم کن

    ناخورده شراب وصل مستی کم کن

    با زلف بتان دراز دستی کم کن

    بت را چه گنه تو بت‌پرستی کم کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی