رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

به دریا سپردم

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۳ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد به دریا سپردم زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    غریبانه خود را به دریا سپردم

    ولی موج طوفان غریبی نفهمید

    لعنت به تو که دل به خیال تو سپردم

    آینده ی خود را به محالِ تو سپردم

    هم قهوه ی قاجار تو سوزاند لبم را

    هم دل به جمال تو و فال تو سپردم

    عقل از گره ِ زلف شبت باز نکرده

    دست و دل ِخود نیز به خال تو سپردم

    مضمون غزلهای خوش حافظی و من

    یک عمر دلی خوش به جمال تو سپردم

    ای خال لبت نقطه ی آغاز جهانم

    پایان خودم را به دوبال تو سپردم

    رسوای جهانم نکن از بام نیفتد

    طشتی که در آن دل به هلال تو سپردم

    پاسخ:
    مستجاب الدعوه در بغداد پدید آمد.حجّاج یوسف را خبر کردند. بخواندش و گفت: دعای خیری بر من بکن!
    گفت: خدایا! جانش بستان!
    گفت: از بهر خدای این چه دعاست؟
    گفت: این دعای خیر است تو را و جمله مسلمانان را.

    ای زبر دست زیر دست آزار  
    گرم تا کی بماند این بازار؟ 
    به چـه کار آیدت جهانداری؟
    مردنت به که مردم آزادی 

    برگرفته از:گلستان سعدی


    برایتان آرزوی سلامتی میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی