رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

یک عمر همدلی

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۲ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • اینجا رادیو دل است صدای مرا از عمق قلبم می‌شنوید این یک پیامک نیست یک احساس پاک است که می‌گوید فراموشی در مرام ما نیست بلندی یلدا فقط یک دقیقه است اما ارادت ما به شما بی انتهاست… یلدا مبارک

     

    یک عمر همدلی سازی نکوست گر عاشقانه باشد

    نغمه ای نام آشنا همچون ترانه باشد

    این سخن از دین و از پیشنیان گردیده راست

    دوستی در همدلیست جز این فسانه باشد

    گر که باشی طالب اصلاح راه زندگی

    یک عمر همدلی را پیشه کن چون همزبانه باشد

    یک عمر همدلی دوستی فراید در دل اندیشه ها

    یک عمر همدلی بر گزین با هر بهانه باشد

    آشتی پیوند اقوام وطن باشد اگر

    هم به قصد همدلی هم عاقلانه باشد

    خوش بگفتا همدلی از همزبانی بهتر است

    این سخن گنجینه ای در هر زمانه باشد

    پاسخ:
    نه تنها این یلدا که برای صد سال برایتان آرزو دارم بهترینها یلداها را در کنار خانواده ی عزیزتان به سلامت و دل خوش برگزار کنید .

    ما عاشق و مستیم و طلبکار خدائیم
    ما باده پرستیم و از این خلق جدائیم
    بر طور وجودیم چو موسی شده ازدست
    بی پا و سر آشفته و جویای لقائیم
    روحیم که در جسم نباشد که نباشیم
    موجیم که در بحر به یک جای نیائیم
    در صومعهٔ سینهٔ ما یار مقیمست
    ما از نظرش صوفی صافی صفائیم
    ما غرق محیطیم نجوئیم دگر آب
    ای بر لب ساحل تو چه دانی که کجائیم
    مائیم که از سایه گذشتیم دگر بار
    ما سایه نجوئیم همائیم همائیم
    مائیم که از ما و منی هیچ نماندست
    در عین بقائیم و منزه ز فنائیم
    گاهی چو هلالیم و گهی بدر منیریم
    گاهی شده در غرب و گه از شرق برائیم
    سید چه کنی راز نهان فاش نگفتیم
    در خود نگرستیم خدائیم خدائیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی