رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

هنز عشق تو

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • سلام دل نوشته های زیبا در مورد هنر عشق تو زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    حاصلی از هنر عشق تو جز حرمان نیست

    آه از این درد که جز مرگ ِ من درمان نیست

     

    ناصحم گفت که جز غم چه هنر دارد عشق

    برو ای خواجه عاقل هنری بهتر از این

     

    هنر عشق تو این نیست که از عشق تو شاعر شده ام

    هنر عشق تو این است که از شعر من مشهور تری

    پاسخ:
    آنقدر از مقابل چشمان تو رد شدم
    تا عاقبت ستاره شناسی بلد شدم
    منظومه ای برابر چشمم گشوده شد
    آنشب که از کنار تو آرام رد شدم
    گم بودم از نگاه تمام ستارگان
    تا اینکه با دو چشم سیاهت رسد شدم...
    شاید به حکم جاذبه شاید به جرم عشق
    در عمق چشمهای تو حبس ابد شدم...

      محمد سلمانی

    متشکرم از اینهمه محبت و لطف . برایتان آرزوی سلامتی و شادمانی دارم


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی