رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

و اگر شبها نبود

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام خواهر خوب خودم بد نباشه اینشاالله که حالتون خوب است خدا را شکر خواهر گلم من هم مدتی نبودم چونکه ی سکته خفیف داشدم مدت 5 روز در بیمارستان بستری بودم قندم رسیده بود به 460 یه خلته خون توی سرم بود قلبم ضعیف شده بود ولی الآن خوبم دیگه باید رعایت قندم را بکنم برای شما خواهرم توصیه میکنم که رعایت کنید دیک سنی از من و شما گذشته سالم باشید اینشاالله سلام من را به همسر مهربانت را برسون 

پاسخ:
برای شما از ته قلبم آرزوی بهبودی میکنم . راست میگوئید باید در این سن و با این زمانه منتظر هر ناملایمتی باشیم

دلم خیلی به درد آمد . من نه خودم و نه همسرم حال خوشی نداریم . نمیدونم چرا باز هم میام و پشت این دستگاه مینشینم

شاید حضور امثال شما مهربانان است

واگر شبها نبود بالش خواب پروانه‌ها پریشان می‌شد

واگر شبها نبود زمین از بی‌خوابی حشرات می‌آشفت

واگر شبها نبود بال‌های پرواز دعا بر تن آدمی ‌نمی‌رویید

واگر شبها نبود صدای تنفس صبح به گوش نمی‌آمد

واگر شبها ‌نبود روح، پلکانی برای صعود و عروج نمی‌یافت

پاسخ:
با سلام به شما برادر مهربانم . مرا ببخش که مدتی مریض و بیمارستان و عمل و دوران نقاهت . خلاصه بسیار در گیر هم خودم و هم همسرم . برادر پیری هست و هزار بدبختی. امیدوارم بتونم ادامه بدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی