رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چرخش گردون

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

چرخ گردون شد ز آهم پر خروش

می کشم رنج دو عالم را بدوش

چرخ گردون با دلم به به چه بازی میکند

با من خسته عجب بنده نوازی میکند

این چرخ گردون که ما در او حیرانیم

فانوس خیال از او مثالی دانیم

پاسخ:
با سلام به شما مهربان

چه شعرهای قشنگی از صفت بی صفت گردون

دلم پر از غم شد . این روزها به هرکس که میرسی جز درد و غم نمیبینی . بخدا روحم بیشتر از جسمم بیمار است .

خدا همه را کمک کند . بد زمانه ایست برادرم
  • لوک خوش شانس
  • 👍🏻👍🏻👌🏻

    پاسخ:
    سپاس از حضورتون شادو سرزنده باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی