رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

آتش عشق

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۲۷ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

من آن مسافر رازم به کوی آتش عشق

که میروم چو نسیمی به سوی آتش عشق

به آسمان نگاهت همیشه می گویم

نریز آب خیانت به روی آتش عشق

صدای عرصه ی میدان ساحران تهی

تمام روح مرا کرده گوی آتش عشق

لهیب آتش جانسوز آشنایی ها

شکسته بغض مرا در گلوی آتش عشق

نگاه دور تو را با ستاره ها دیدم

که شانه میزند آنجا به موی آتش عشق

 

سلام دلنوشته آتش عشق بسیار زیبا بود به دلم نشست لذت بردم دستتون درد نکنه موفق باشید.

پاسخ:
گـــرانبار شـــد ، گـــوشــم از پـندهــــــا
بــــرآنم ، کــــــه تا بُگــــسلم بَنــدهـــــا
هر آن دل،که شد بسته ی دام ِ عشق
رهـــــایـــی نـیـــابــد بـــه تـــرفنــدهـــــا
پـرســــتنده ام بـر تـو ، ای خـانــه سوز
کــــجا تـرســـم ، از شـــرم ِ پیـوند هــا
ز تنهـــــایـیـــم ، بــاغ ِ دل تیــــره بــــود
تـو جــــانش دمـــیده بـــه لبخند ها ...
مــــرا بنـدگــــی بیــن و در ســـایه گـیر
کـــه شرط است ، لطف از خداوندهــــا
تـــو نور ِ دلــــی ، ای فــــروزنده بخـــت
کـــه بـــازت نجــــویــــم هــمانــندهــــا
خوش آندم ،که افشانمت جان به پای 
چـــو بر گـــــونــه ی آذر ، اســـپند هــا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی